Artykuł sponsorowany

Dlaczego coraz więcej deweloperów korzysta z wirtualnych makiet 3D?

 Dlaczego coraz więcej deweloperów korzysta z wirtualnych makiet 3D?

Duża część deweloperów uważa, że wirtualne makiety 3D to rozwiązanie, które już wkrótce stanie się standardem. Jakie cechy ma taka makieta? Dlaczego to innowacyjne rozwiązanie staje się coraz bardziej popularne? Wyjaśniamy.

Czym są wirtualne makiety 3D?

Nowe technologie stale się rozwijają i coraz bardziej wpływają na różne dziedziny naszego życia. Na rynku sprzedaży nieruchomości jedną z ciekawszych innowacji jest wprowadzenie wirtualnych makiet 3D, dzięki którym potencjalni kupujący mogą obejrzeć osiedle mieszkaniowe, zanim ono powstanie. Za pośrednictwem aplikacji Smart Model od firmy York Promotion każdy może zobaczyć taką makietę na ekranie telefonu lub komputera. Umożliwia ona obejrzenie nieruchomości o różnych porach dnia, a także sprawdzenie, gdzie dane konkretne mieszkania będzie usytuowane na elewacji budynku. Co więcej, wirtualna makieta jest także wyposażona w wyszukiwarkę i porównywarkę mieszkań oraz jest połączona z systemem CRM inwestora, dzięki czemu zawsze zawiera aktualne informacje.

Szybsza decyzja zakupowa

Klienci, którzy mogą zobaczyć osiedle na wirtualnej makiecie 3D, są w stanie znacznie szybciej podjąć decyzję o zakupie. Takie graficzne odwzorowanie oddziałuje na emocje kupującego, a także ułatwia całościową ocenę całej inwestycji. Co więcej, praktyka pokazuje, że wirtualne makiety nie tylko wpływają na szybkość decyzji zakupowej, ale także na kwotę, jaką klient jest w stanie zapłacić za mieszkanie lub lokal usługowy. Jeśli wizualizacja spodoba się danej osobie, zapewne będzie ona w stanie wyłożyć więcej niż za taki sam apartament, który znałby tylko z rysunków technicznych i opisu na stronie. Warto zatem powierzyć stworzenie wirtualnej makiety 3D profesjonalnym grafikom, którzy będą w stanie właściwie zaprezentować wszystkie atuty inwestycji.

Inne korzyści dla inwestorów

Korzystanie z wirtualnych makiet przynosi także inne wymierne korzyści. Gdy klient może znaleźć wszystkie potrzebne informacje na stronie lub w aplikacji, nie ma konieczności zatrudniania wielu doradców, co przekłada się na spore oszczędności. Co więcej, dzięki temu, że narzędzia do obsługi makiet, np. aplikacja Smart Model, są połączone z systemem CRM, można na bieżąco aktualizować ofertę i dostosowywać ją do potrzeb klientów i sytuacji na rynku.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.